08.

DUBBELE WERELDPREMIÈRE OP DE UV DAYS 2017

Meer gerenommeerde exposanten en partners uit de industrie dan ooit tevoren, meer dan 1000 bezoekers van over de hele wereld en het ervaren van innovatieve nieuwe producten met live drukdemo’s - dat zijn de achtste UV DAYS, die plaats vindt van 15 tot 18 mei 2017 op het hoofdkantoor van IST METZ GmbH te Nürtingen.

Dit jaar, vieren op de UV DAYS twee nieuwe producten hun wereldpremière. Tijdens de drukdemo's, kunnen de deelnemers van UV DAYS de nieuwe LEDcure ervaren, het meest innovatieve LED-systeem voor vellenoffset. Een ander hoogte punt die tijdens de show wordt gepresenteerd zijn de live demo’s op de nieuwe Codimag VIVA 340, deze combineert perfect de flexibiliteit van digitaal printen met de prestaties van de conventioneel druktechnologie. De machine is volledig uitgerust met de laatste luchtgekoelde high-power LED-serie: MBS LEDcure. Tegelijkertijd zal IST METZ zijn hot-swap concept in een andere live drukdemo’s presenteren, welke de gebruiker maximale flexibiliteit geeft, met de mogelijkheid om op elk gewenst moment te wisselen tussen LAMPcure en LEDcure.

Geen compromissen in verpakkingsdrukwerk
De markt voor voedselverpakking groeit - en daarmee de eisen aan de productie. Op de UV DAYS, hebben deelnemers de mogelijkheid om zich te informeren over de ontwikkelingen en de huidige richtlijnen voor de veilige productie van de verpakking van levensmiddelen. Een richtlijn, die werd ontwikkeld in samenwerking met de VSKE (Vereniging van producent van zelfklevende etiketten en smalle web converter), zal op deze beurs worden gepresenteerd.

Alle informatie over de UV DAYS is te vinden op www.ist-uv.nl/uvdays. Deelname is gratis.

naar overzicht